Joomla TemplatesBest Web HostingBest Joomla Hosting
Paieška

Kalendorius

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Psichologė Indrė Drūlienė (vaiko auginimo atostogose)

Tel. nr. : 

 

 * Kontaktinės valandos skirtos tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais (mokytojų, mokinių bei jų tėvų konsultacijoms, įvertinimo atlikimui, mokinių stebėjimui, paskaitų, užsiėmimų mokiniams, tėvams, mokytojams vedimui, dalyvavimui komisijose ir posėdžiuose, kt. kontaktiniam darbui)

** Nekontaktinės valandos – skirtos mokinių įvertinimo duomenų, dokumentų tvarkymui, rekomendacijų, prevencinių programų rengimui, pasiruošimui konsultacijoms bei jų aprašymui, pagalbos gavėjų lankymui namuose, profesinės kvalifikacijos tobulinimui, t.y. dalyvavimui rajono psichologų metodiniuose pasitarimuose, supervizijose. Šios valandos išankstiniu  susitarimu  gali būti atliekamos ne tiesioginio darbo vietoje,

Mokyklos psichologo pagrindinės darbo kyptys:

• konsultuoja, dirba individualiai ir grupėse;

• atlieka mokinio asmenybės, jo ugdymosi problemų, sunkumų įvertinimą;

• užsiima švietėjiška veikla (paskaitos, pranešimai, seminarai ir kt.);

• rengia prevencines priemones ir programas.

Į mokyklos psichologą gali kreiptis tiek mokiniai, tiek jų tėvai (globėjai) ar mokytojai.

Mokiniai gali kreiptis, kai:

• susiduria su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų;

• nori atrasti, koks mokymosi stilius jiems padės pasiekti geriausių rezultatų moksle;

• susiduria su įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius;

• nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti, atsisakyti drovumo;

• nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;

• susiduria su liūdesiu ar nerimu;

• gedi artimo žmogaus ar naminio gyvūnėlio;

• liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);

• nori pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris jo nebaus ir neišduos;

• susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis: kuo užsiimti, ko siekti;

• abejoja dėl savo gebėjimų bei talentų;

• nori atsisakyti žalingų įpročių;

• dažnai kyla mintys apie mirtį;

• nori tobulėti kaip asmenybė ir t. t.

Mokytojai gali kreiptis, kai:

• nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi prielaidas ir bendradarbiauti padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;

• nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;

• nori sukurti palankų klasės mikroklimatą;

• nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją;

• susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriantis ugdytinis, ugdytinio gedėjimas, savižudybė, prievartos atvejai ir pan.;

• nori patobulinti savo pedagoginio darbo stilių, atrasti naujų būdų;

• susiduria su sudėtingomis situacijomis mokykloje (su mokiniu, jo tėvais ar kolegomis).

Tėvai (globėjai) gali kreiptis, kai:

• nori sužinoti vaiko nesėkmių mokykloje priežastis ir spręsti su jomis susijusias problemas (mokymosi motyvacijos, nepažangumo, pamokų nelankymo ir t.t.);

• nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;

• nori patobulinti bendravimo su vaiku ar vaiko auklėjimo įgūdžius;

• tiki, kad santykius su vaiku gerinti įmanoma ir niekada ne vėlu;

• vyksta skyrybų procesas ir tėvai rūpinasi vaiko psichologinės gerovės išsaugojimu;

• pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;

• vaikas mikčioja ar jam pasireiškia tikas;

• vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;

• rūpinasi vaiko saugumu mokykloje;

• vaikas konfliktuoja su mokytoju ar klasės draugais;

• nori sužinoti ar kyla klausimų apie vaiko raidos ypatumus ir t. t.

Psichologinė pagalba mokykloje gali būti teikiama, kai:

• mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;

• prašo mokinio tėvai (globėjai) įteikdami psichologui raštišką prašymą, kuriame nurodo kreipimosi priežastis ir laukiamą rezultatą;

• mokinys atsiunčiamas mokytojo dėl konkretaus įvykio ar problemos neatidėliotinai, vienkartinei pagalbai;

• Vaikų teisių apsaugos tarnybos prašymu, jeigu tėvai nesirūpina vaiku;

• mokinys siunčiamas mokyklos Specialiojo ugdymo komisijos nutarimu, gavus raštišką tėvų (globėjų) sutikimą dėl mokinio specialiųjų poreikių įvertinimo (komisijai numačius, kad mokinį būtų tikslinga ugdyti pagal specialią programą).

Last Updated (Monday, 18 September 2017 20:03)

 

Informacija

 Pasvalio r. Saločių Antano Poškos pagrindinė mokykla
Adresas: Vytauto g. 11, Saločiai, Pasvalio r.
Tel. (8 451) 40 458; 40 589
El.p. salocium@pasvalys.lt (buhalterija); salociumokykla@gmail.com

Lankytojų skaitiklis

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien76
mod_vvisit_counterVakar136
mod_vvisit_counterŠią savaitę817
mod_vvisit_counterPraėjusią savaitę1165
mod_vvisit_counterŠį mėnesį3153
mod_vvisit_counterPraėjusį mėnesį4451
mod_vvisit_counterViso144944

Prisijungę: 4
Jūsų IP: 54.161.73.123
,
Šiandien: Oct 21, 2017